No et quedis sense entrades pel cicle de concerts La Pedra Parla

La Pedra Parla és el cicle de concerts que, cada estiu, converteix el Reial Monestir de Santa Maria de Vallbona en un escenari excepcional on la música dialoga amb la història i el patrimoni. Impulsat per l'Agència Catalana del Patrimoni Cultural i la comunitat monàstica, el festival ofereix una programació d'alta qualitat artística en un entorn únic, posant en valor un dels monuments més emblemàtics de la Ruta del Cister. Al llarg de les seves edicions, La Pedra Parla s'ha consolidat com una experiència cultural singular que atrau públic d'arreu del país i reforça el paper de Vallbona de les Monges com a referent cultural i patrimonial.

La venda d'entrades és exclusivament a través del web https://www.codetickets.com/
Les entrades per als concerts de La Pedra Parla es poden adquirir de manera anticipada a través de la plataforma de venda en línia Codetickets. Es recomana fer la reserva amb antelació, ja que es tracta d'un cicle amb aforament limitat.

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes per ajudar a proporcionar la millor experiència possible a la web. En utilitzar aquest lloc, vostè accepta l'ús de galetes. Política de Galetes